Alla inlägg under september 2010

Av Ingrid - 9 september 2010 21:54

Våra galna frallor har alltid gått igång på sopborsten - av nån anledning :) De jobbar hårt på att försöka döda den stackars borsten...


Av Ingrid - 4 september 2010 08:36

Överaskning nummer ett inatt!


Blev lite förvånad imorse när jag svängde in på en skogsväg. Min första tanke var, "-men, har de köpt hästar här?".

Nästa tanke blev till ord "VITA ÄLGAR" och tvärnit, av med halvljuset, av med radion, ner med fönstren och fram med kameran...


Jisses vad snabbt det gick. Klicka på bilderna så får ni upp dem i lite större format. Kollar ni noga på den högra bilden så ser ni att det står en brun älg bakom den vita också. På den vänstra är de båda vita tillsammans, även om de försökte att gömma sig ;)


     


Överaskning nummer två inatt var när jag fick syn på den här ekorren som satt och åt svamp. Jag trodde Ekorrar åt frön och nötter, men svamp?

  

Presentation


Bloggen om våra frallor och livet i största allmänhet. Klicka på bilderna så kommer dem upp i större format. Allt bildmaterial är copyrightskyddat så fråga först innan du "lånar".
Tack och Välkomna hit!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder

Vädret Ulvsby

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Portaler och listor

Kategorier


Skapa flashcards