Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Ingrid - 31 maj 2010 12:00

Mycket har hänt samtidigt som inget har hänt...


Jag har jobbat 17 dagar inklusive mina 5 ordinarie söndagar, de andra tolv är vikarie på det vanliga vikariedistriktet. Så kan det vara när man har små barn hemma. Min ordinarie har tre små barn och när kräksjukan härjar är inte det kul *urk o blä*. Skönt att vi har växt ifrån småbarnsperioden :) Det har i alla fall gjort att jag fått jobba mycket, vilket är bra för kassan, men vissa saker får stryka på foten som bloggen till exempel.

Annars så har det varit jobb i trädgården i slutet av maj och mycket promenader med vovvarna. De har riktiga vårkänslor och far som kossor nyss utsläppta på grönbete.

Har lärt mig att om hundar äter gräs mår de illa och behöver kräkas, men det gäller inte frallor. De är som kossor i allmänhet. De nosar upp utsökta, utvalda grässtrån och så står de där och tuggar och tuggar... Färgen och det som kommer ut där bak ska vi inte prata om...


Frallamys efter långpromenad.

  

Presentation


Bloggen om våra frallor och livet i största allmänhet. Klicka på bilderna så kommer dem upp i större format. Allt bildmaterial är copyrightskyddat så fråga först innan du "lånar".
Tack och Välkomna hit!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Väder

Vädret Ulvsby

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Portaler och listor

Kategorier


Skapa flashcards