Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Ingrid - 22 mars 2010 23:53

...är Dora idag. Hur ska man kunna mäta förändringar? Det är jättesvårt att klura ut det, men vi ser alla små positiva förändringar som om att det går i rätt riktning. Sedan så måste det få ta den tid det tar tänker jag. Utvecklingen får inte avstanna, utan måste gå framåt.


I morse så drack hon några slick i en vattenskål, liggandes upprätt som igår. Fast vi ser att det inte funkar så bra ännu. Hon klarar inte av att böja på nacken så hon kommer åt innehållet på fatet, så vi fortsätter att ge henne i en doseringsspruta. Idag har jag masserat hennes båda sidor, men också har jag hållit henne i upprätt läge flera gånger idag.


Jo just det. Hon har faktiskt kissat när jag burit ut henne idag. Hon har legat i upprätt läge.


Imorgon har jag en ny telefonkontakt med veterinären som varit på tjänsteresa. Ska bli intressant att höra vad hon säger. 


  

En bild från innan Dora blev sjuk.

Presentation


Bloggen om våra frallor och livet i största allmänhet. Klicka på bilderna så kommer dem upp i större format. Allt bildmaterial är copyrightskyddat så fråga först innan du "lånar".
Tack och Välkomna hit!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder

Vädret Ulvsby

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Portaler och listor

Kategorier


Skapa flashcards