Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Extrajobb o trötta frallor...

Av Ingrid - 12 januari 2010 22:17


  

Svea ikväll efter dagens långpromenad.


Har fått ett sms på eftermiddagen om extrajobb så nu ska jag jobba 5 nätter i rad. 3 extranätter plus mina två ordinarie nätter. Så kanske orkar jag inte blogga nåt vidare värst de närmaste dagarna.


Jag tog chansen att gå på en promenad idag när det inte var så kallt. -7 grader medans solen var uppe och sken på vårt vackra vita landskap. Glömde ju kameran såklart :(


Vovvarna har inte varit på långpromenad sedan kylan slog till, de bara vägrar att gå och får kylkramp snabbt. Idag var det lite jobbigt sista 10 minutrarna på promenaden, men då sprang vi hem. Lite kylkramp...

 
 
Lena

Lena

13 januari 2010 16:46

Ja de går ju an att jobba natt, bara man kan och får sova!
Jag jobbade natt för 10 år sedan, i början gick de bra! men efter ett år kunde jag inte somna när jag kom hem, och när jag somnade efter någon timme så vaknade jag efter bara 2-3 timmar igen, funkade inte så bra...
Märta har haft kramp några sekunder på en tass, men bara vid 2 tillfällen, mina vill bara vara ute oavsett om det är -20 he he... inga frusna frallor här inte!
Kram på dej och jobba på! ;-)
Lena med flock

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

16 januari 2010 22:23

Kikar in & önskar en skön kväll & en fin söndag! ;-)
Kram från Lena med flock!

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Rottis-Linda

Rottis-Linda

19 januari 2010 10:31

Hejsan igen! Hoppas det går bra med färskfodret och va fina dina hundar är!! Ha det så bra-och du: sluta med torrfodret nu!:-))) hälsningar 'mattanten' Linda

http://www.derfrankfurterturm.just.nu

 
Lena

Lena

22 januari 2010 13:24

Hallå hallå!
Hoppas allt är bra med er!
Önskar er en fin helg! Kram /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 27 november 2012 08:22

Kanske borde jag göra lite uppdateringar...

Av Ingrid - 23 maj 2011 01:24

Ja inte för att jag vinner, mest för att det skulle vara en kul grej...Vad handlar den om då?-Jo en drömtatuering ;-) inklusive en helg i Stockholm på Stockholm Inkbash mellan 26-28 augusti...Var med och tävla du också :-DHär är länken http://www.tlc...

Av Ingrid - 17 april 2011 01:00

Bruno running around and playing like crazy with the ball. Holly trying to catch up and teasing  . Training for the puppyshow may the 1st. And a picture of Svea, our allergic girl. Nice day in the springtime.   Bruno har lekt med fotbollen som en...

Av Ingrid - 15 april 2011 17:17

                  

Av Ingrid - 14 april 2011 21:55

I saw the first Hedgehog of the year this past night. It was in a hurry and run down in the grass in the ditch. So there is no picture. And the first frogs has visited the roads. The big birds (I don´t know there name in english) has arrived. The pic...

Presentation


Bloggen om våra frallor och livet i största allmänhet. Klicka på bilderna så kommer dem upp i större format. Allt bildmaterial är copyrightskyddat så fråga först innan du "lånar".
Tack och Välkomna hit!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder

Vädret Ulvsby

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Portaler och listor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards