Alla inlägg den 29 december 2009

Av Ingrid - 29 december 2009 23:15

Jag lovade bild på stora sonen Johan när han kommit hem. Nu är han hemma med bästa flickvännen Lisa. Skönt at få tanka lite närhet till sonen. När han var liten så tankade han mammanärhet. Nu är det mamma som tankar sonnärhet :)

  


Lillebror Erik är nog lyckligast av oss alla när storebror är hemma. Han härmar alla ord Johan använder tex ordet nice. Erik viskar ofta hemlisar i öronen på vovvarna och det kommer jag ihåg att jag själv gjorde till mina hundar när jag var barn. Vi har hemlisar nu med, jag och hundarna.

  


Den vi ser minst av är Maria, hon är mest hos sina kompisar eller sover, men så var det ju när man var 15 år ung.

Den här bilden är från i våras i mars månad.

  



Av Ingrid - 29 december 2009 09:30

...kan man väl kalla nattens kyla. -23 grader. Inatt hade jag långkalsonger på mig när jag satt i bilen, för hur det än är så blir det kyligt. Fönsterhissen fick verkligen jobba.


Här en bild från morgonen runt 9-snåret när jag kom hem.

   


Självklart vägrade frallorna att gå ut. De tvärnitade i dörren och gick in igen.  

Presentation


Bloggen om våra frallor och livet i största allmänhet. Klicka på bilderna så kommer dem upp i större format. Allt bildmaterial är copyrightskyddat så fråga först innan du "lånar".
Tack och Välkomna hit!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väder

Vädret Ulvsby

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Portaler och listor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards