Alla inlägg den 12 december 2009

Av Ingrid - 12 december 2009 16:15

Måste bara berätta att vi har fått besök av Houdinis ande i vårt hus. Den har tagit Svea i besittning ;)


Igår fredag åkte jag snabbt bort till skolan för att hämta junior vid skolan. Dottern var hemma så jag "smällde" bara igen dörren i en hast. Den är lite trög, man brukar få trycka till den om man inte ska behöva smälla igen den. Bara för att den ska gå i lås. Så i går när jag hade bråttom så smällde jag bara igen den efter mig, utan att låsa.

15 minuter senare när jag kom hem så stod den på vid gavel. F***n skrek jag högt, nu har hundarna rymt.


Men näe, de kom lyckligt ut på trappen för att hälsa oss välkomna hem igen. Så på ren provokation så föste jag in dem och busade upp dem lite och så gick jag ut genom ytterdörren och tryckte igen den.


2 sekunder senare stoppar Svea ut nosen genom dörren med det vackra skrynkliga frallafejset. Lyckligt kikade hon på mig, liksom undrande "-meh, kom du inte hem alldeles nyss?" Jag vill leka mera. Vart tog du vägen?


Så nu blir det till att låsa dörren varje gång vi passerar den.

Presentation


Bloggen om våra frallor och livet i största allmänhet. Klicka på bilderna så kommer dem upp i större format. Allt bildmaterial är copyrightskyddat så fråga först innan du "lånar".
Tack och Välkomna hit!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Väder

Vädret Ulvsby

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Portaler och listor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards