Alla inlägg den 20 november 2008

Av Ingrid - 20 november 2008 11:30

  


Idag är valparna två veckor. Har vägt dem allihopa idag, även mamman. Dora väger knappt 12 kg. Den minsta tiken (brindle m vit bröstlapp) vägde 390 gram och den största hanen (brindle/vit) vägde 650 gram. De har precis öppnat sina ögon och är jättesöta. Jag har städat lådan och fotograferat en del. I morse åkte jag till Djuraffären och köpte Royal Canin Starter så fort jag kunde eftersom hon hade en burk med Euroshopper burkmat och en liten påse med Eukanuba foder. Hennes fisar luktade inte wunderbaum kan jag berätta :( 


Dora får mat 4 gånger per dag och får gå ut varannan timme på dagen och så får hon gå ut när hon givit valparna mat på natten. Hon tar hand om sina bebisar jättebra. Putsar och fejar på dem nästan hela tiden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om våra frallor och livet i största allmänhet. Klicka på bilderna så kommer dem upp i större format. Allt bildmaterial är copyrightskyddat så fråga först innan du "lånar".
Tack och Välkomna hit!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Väder

Vädret Ulvsby

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Portaler och listor

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards